Frontoffice

Rots in de branding

De frontoffice van Continu is de rots in de branding voor alle collega’s binnen Continu. 
Met een team van bijna 15 collega’s toveren zij bezoekers een glimlach op het gezicht bij binnenkomst en verwonderen ze alle collega’s met de ondersteunende skills. 
Frontoffice bestaat uit 3 verschillende functie onderdelen wetende Coördinator, Commercieel Secretarieel Medewerker, Receptionist(e) en Telefonist(e). 

Onze coordinator Frontoffice Karin is echt een meewerkend voorvrouw. 

Enerzijds coördineert ze de receptie op het hoofdkantoor, zorgt ze ervoor dat de planning gemaakt wordt en de collega’s aangestuurd worden. 
Anderzijds werkt ze ook zij aan zij met de receptionistes en telefonistes en draagt ze zorg voor het telefoonverkeer en treed ze op als echte gastvrouw. 

Als Commercieel Secretarieel Medewerker bij Continu ben je een spin in ’t web, die zeer uiteenlopende taken verricht op de vestiging. De werkzaamheden zijn verdeeld in secretariële en ondersteunende werkzaamheden, facilitaire werkzaamheden en commerciële werkzaamheden.

Zo ben je verantwoordelijk het verwerken van kandidaat en klant informatie in het systeem, uitrollen van contracten maar ook verzorgen van de dagelijkse lunch en kantoor voorraad op de vestiging. 

Je bent echt de steun en toeverlaat van de collega’s op de vestiging, die kunnen niet zonder jou! 

De receptionistes / telefonistes werken vanuit het hoofdkantoor in Eindhoven. Als receptionist(e) / telefonist(e) ben jij de collega die onze bellers en bezoekers als eerste van dienst is. Jouw glimlach, gastvrijheid, doortastendheid en energie werken aanstekelijk en maken jou een echt zonnetje in huis. Naast het afhandelen van het inkomende telefoonverkeer (voor alle 15 vestigingen) ben je ook verantwoordelijk voor het ontvangen van bezoekers, postverwerking, voorraadbeheer van kantoorartikelen en overige facilitaire werkzaamheden.